sábado, 24 de noviembre de 2012

Self evaluation

(I cannot upload the video of my presentation)

This is my self evaluation. Now I finish to see my video and it's so embarrassing.I do a lot of mistakes and I know the cause, I don't prepare the presentation. For me it's dificult because sometimes I get nervous when I am fornt of a lot of people. But there are some more things that I don't do good. I touch my self with my hands a lot of and sometimes I stay in blank. Fortunately  the theme of my presentation is diferent like the others and more dificult because has tecnic words in it. I do a lot of mistakes in gramar part, like this:
     When I go to Cadaques> When I went to Cadaques
     They can be a lot of expensive > They can be very expensive

And a lot mistakes in pronunciation in simple words like: 
     >volume
     >future
     >result
     >...

I think I can get better in my next presentation.

Translated script:


My hobby

Hola em dic Sebi, tinc setze anys i sóc DJ.

Aquesta afició va començar  fa nou anys quan jo tenia set anys.Estava anant amb el meu avi al cotxe en direcció a Cadaqués, per passar les vacances d'estiu, i el meu avi, que jo li dic sempre "Avi Brutus", va posar música al cotxe, va posar Flaix FM a volum màxim i la cançó que va sonar era Leathal Industry de Dj Tiësto, i això va ser el meu començament en el món de la música electrònica. Quan era jove, una de les meves cançons favorites era Going Wrong de Armin van Buren.

Cinc anys després d'això em vaig decidir a comprar una taula de mescles per aprendre algunes coses d'aquest art. Vaig començar a barrejar amb un programari anomenat Traktor amb un mesclador simple. Aquest mesclador va ser la RMX Hèrcules. En aquest temps ho utilitzava com a hobby.

A principis  del 2012 sempre escoltava música, i quan dic sempre és sempre, hi va haver algun temps que podia escoltar catorze hores de música en un sol dia. M'agrada tota la música, però actualment m'agrada l'Electro House, el Progressive House i el nou genere americà, el Dubstep. Per mi el profeta del dubstep és l'Skrillex . M'agrada un munt d'artistes de tots els gèneres. Actualment el número 1 és l'Armin van Buuren, repetint per quarta vegada aquest títol.

Aquest estiu he dedicat molt de temps a perfeccionar les meves habilitats, i vaig passar moltes hores practicant cada dia. Vaig crear la meva pròpia pàgina a internet, fer el meu logotip, creació de pàgines socials, et. Em vaig fer el meu primer set de DJ, està compost per un mesclador pioner i dos reproductors DENON digitals.

Aquest any he après moltes coses sobre com puc crear una cançó en un curs de la música electrònica i per a mi això és el més increïble que he après mai. Vaig a Girona un munt d'hores dos dies a la setmana i això és esgotador per a mi, però no és suficient per que em sobrepassi.
Avui dia tinc alguns projectes en ment i estic lluitant per assolir-los.
Aquests són els meus projectes:
Space Evolved By imagination de 30 minuts de música. Una cada setmana.
First Song- Fer la meva primera cançó d'Electro house o Dubstep


Conclusions
"Ara Flaix FM està creixent i necessita un DJ per prendre els nous gèneres". Luka Caro
Així que he de treballar més dur que mai.

No hay comentarios:

Publicar un comentario